Susulan kepada sesuatu LaporanTata Kelakuan dan Kelakuan PerniagaanSOALAN LAZIM

Untuk Membuat Laporan

Selepas anda melengkapkan laporan anda, anda akan diberikan kod unik yang dinamakan “kunci laporan.” Tuliskan kunci dan kata laluan laporan anda serta simpan di tempat yang selamat. Selepas 5-6 hari bekerja, gunakan kunci laporan dan kata laluan anda untuk memeriksa laporan anda bagi maklum balas atau soalan.

Komitmen Kami

Joyson Safety System ialah sebuah organisasi yang mempunyai nilai-nilai tanggungjawab dan integriti yang kukuh. Tata Etika dan Tata Perniagaan kami mengandungi garis panduan am untuk menjalankan perniagaan dengan standard etika yang tinggi.

Joyson Safety Systems komited kepada persekitaran di mana komunikasi yang terbuka dan jujur adalah satu jangkaan, bukan pengecualian. Kami mahu anda berasa selesa dalam mendekati penyelia atau pihak pengurusan anda sekiranya anda percaya pelanggaran dasar, standard atau undang-undang telah berlaku.

Dalam situasi di mana anda lebih suka melaporkan laporan tanpa nama secara sulit, anda digalakkan untuk menggunakan talian penting ini, dihoskan oleh EthicsPoint, pembekal talian penting pihak ketiga. Anda digalakkan untuk menyerahkan laporan berkaitan dengan pelanggaran seperti yang dinyatakan dalam Tata Etika dan Tata Perniagaankami, serta kebimbangan yang berkaitan dengan pelanggaran dasar, standard syarikat atau undang-undang. . Maklumat yang anda berikan akan dihantar kepada kami oleh EthicsPoint dengan cara sulit sepenuhnya dan tanpa nama jika itu pilihan anda. Anda mempunyai jaminan kami bahawa komen anda akan didengar.

Lihat Soalan Lazim EthicsPoint untuk maklumat lanjut.