Kami ingin mendengar daripada anda jika terdapat sesuatu yang kelihatan tidak kena atau jika anda mempunyai pertanyaan tentang melakukan perkara yang betul.
Lakukan perkara yang betul, sepanjang masa
Bagi pertanyaan atau kebimbangan tentang Produk General Mills, hubungi 1-800-248-7310 atau gunakan pautan ini.

Cara Talian Etika berfungsi

Talian Etika dihoskan oleh perkhidmatan pelaporan bebas. Talian ini tersedia 24 jam sehari, 7 hari seminggu, dari mana-mana lokasi di seluruh dunia dan bersifat berbilang bahasa. Anda boleh memilih untuk tidak memberikan nama anda. Anda boleh memilih untuk membuat panggilan bebas tol atau menggunakan web untuk menyerahkan laporan anda.

Laporan diedarkan kepada kumpulan Etika & Pematuhan General Mills untuk disemak dan diambil tindakan. Laporan dikendalikan secara sulit, adil dan konsisten.

Talian Etika membolehkan Etika & Pematuhan mengirim pertanyaan susulan kepada anda dan memberitahu anda tentang status laporan anda, walaupun anda tidak memberikan nama.

Anda tidak perlu betul-betul pasti untuk membuat laporan

Kadang-kadang, para pekerja tertanya-tanya sama ada wajar untuk melaporkan kebimbangan apabila mereka tidak mempunyai semua fakta. Mereka bimbang akan terjebak dalam masalah kerana mengemukakan kebimbangan, atau mereka akan merosakkan reputasi seseorang. Jika anda seorang pengurus, anda mungkin tertanya-tanya cara terbaik untuk memberikan respons terhadap kebimbangan yang dikemukakan oleh seseorang kepada anda.

Anda tidak perlu membuat siasatan sebelum membuat laporan. Kami akan menyiasat kebimbangan yang anda kemukakan itu. Kami berhati-hati apabila menyiasat dakwaan kesalahan untuk memastikan bahawa reputasi pekerja yang terlibat tetap dilindungi. Siasatan dijalankan secara objektif, adil dan sulit.

Perkara yang perlu dijangkakan apabila anda menggunakan Talian Etika

BERMULA

Buat panggilan (bebas tol) atau lengkapkan laporan dalam talian.

Cipta kata laluan dan catatkan kunci laporan anda. Gunakan butang Buat Susulan pada laman ini - atau buat panggilan kepada nombor bebas tol - untuk menyemak status laporan anda dan untuk melihat sama ada terdapat pertanyaan susulan yang perlu anda jawab. Anda akan memerlukan kata laluan dan kunci laporan anda.

ETIKA & PEMATUHAN AKAN MENGAKUI PENERIMAAN LAPORAN ANDA

Kami akan bekerjasama dengan HR, Keselamatan Global dan Audit Dalaman Global untuk membuat siasatan. Maklumat akan dikendalikan secara sulit. Jika kami mempunyai pertanyaan untuk anda, kami akan mengirimnya dalam laporan itu.

KAMI AKAN MEMBERIKAN MAKLUMAN APABILA SIASATAN SUDAH DIMUKTAMADKAN

Atas sebab kerahsiaan dan privasi pekerja, kami mungkin tidak dapat berkongsi hasil akhir itu. Ketahuilah bahawa jika kami menyatakan bahawa kami telah mengambil “tindakan yang sewajarnya,” tindakan itu mungkin berbentuk bimbingan, disiplin atau penyingkiran daripada syarikat, bergantung pada sifat kebimbangan itu dan hasil siasatan.