Tentang Talian Penting

Walaupun peraturan dan undang-undang di setiap negara kami beroperasi adalah berbeza-beza, semua kakitangan dan pihak berkaitan Flex perlu berkongsi prinsip-prinsip asas yang tertentu berhubung kelakuan perniagaan dan etika. Prinsip-prinsip ini telah dijelaskan di dalam Tatakelakuan Perniagaan dan Etika kita. Kepatuhan terhadap Tatakelakuan kita adalah wajib dan dijangkakan.

Namun, semua pekerja juga bertanggungjawab untuk melaporkan sebarang kemungkinan pelanggaran Tatakelakuan. Flex berusaha untuk menyediakan para pekerjanya dengan kaedah pelaporan yang selamat dan boleh dipercayai.

Kami menggunakan syarikat bebas dan objektif, EthicsPoint, untuk mengendalikan semua laporan. Anda boleh melaporkan maklumat secara tanpa nama dan selamat. Perkhidmatan ini disediakan dalam pelbagai bahasa, dan laporan boleh dibuat melalui telefon atau laman web.

Flex mempunyai dasar bebas yang sangat jelas berkenaan tindakan balas dan perlindungan terhadap sesiapa yang melaporkan pelanggaran Tatakelakuan dengan niat baik. Pihak pengurusan korporat, Lembaga Pengarah dan Jawatankuasa Audit amat menghargai input dan maklum balas anda.