שפה

שאלות נפוצות

מתי עלי לפנות לקו התמיכה ליושרה של Oracle?

עליך לפנות לקו התמיכה בנושא יושרה בנסיבות הבאות:

  • אם ברצונך לקבל מידע או סיוע בנושא ציות או אתיקה.
  • אם יש לך סיבה לחשוד בהפרה של קוד האתיקה וההתנהגות העסקית של עובדי Oracle, מדיניות כלשהי של Oracle, או אם צפית בהתנהגות שלדעתך עלולה להפר את החוק המקומי או החל או את החובות האתיות של Oracle.
  • אם ביקשתם בעבר הדרכה או דיווחתם על חשש דרך ערוץ דיווח אחר, וחושבים שהעניין לא פתור.
  • אם אתה רוצה להישאר אנונימי ואתה עובד במדינה שמתירה דיווח אנונימי.

חזרה להתחלה

האם עלי לדווח על החשש שלי דרך קו התמיכה ליושרה של Oracle או להנהלה שלי?

אתה יכול להעלות חששות לגבי התנהגות אתית מפוקפקת ב-Oracle בכמה דרכים:

  • המנהל הישיר שלך
  • מחלקת משאבי אנוש של Oracle
  • חבר בצוות המשפטי
  • הפקיד הממונה על הציות והאתיקה האזורי שלך
  • הפקיד הראשי הממונה על הציות והאתיקה
  • נציג העובדים שלך (היכן שרלוונטי)
  • קו התמיכה ליושרה של Oracle

אם ברצונך להישאר אנונימי, אינך מרגיש בנוח לדווח על חשש למנהל שלך, משאבי אנוש של Oracle, חבר בצוות המשפטי, חבר בצוות הציות והאתיקה של Oracle, או שאתה מרגיש שהחשש שלך לא טופלה כראוי, עליך להתקשר לקו התמיכה ליושרה של Oracle קו התמיכה מופעל על ידי ספק שירות חיצוני והוא מאפשר לדווח באופן מקוון או טלפוני. קו התמיכה חסוי וזמין לכל עובדי Oracle כדי להעלות חששות או לבקש הדרכה בנוגע לנושאי אתיקה והתנהלות עסקית

חזרה להתחלה

מהן שעות העבודה?

קו התמיכה ליושרה של Oracle מציע לך ערוץ מאובטח להעלאת החששות שלך 24 שעות ביממה / 7 ימים בשבוע / כל יום בשנה.

חזרה להתחלה

מה קורה במקרה חירום؟

אנא אל תשתמש בקו התמיכה ליושרה של Oracle כדי לדווח על מקרי חירום. כדי לדווח על אירועים המהווים איום על חיים או רכוש, אנא ליצור קשר באופן מיידי עם הרשויות המקומיות שלכם.

חזרה להתחלה

כיצד פועל קו התמיכה ליושרה של Oracle?

קו התמיכה ליושרה הוא כלי הזמין תמיד, באמצעות אתר זה או בטלפון, כדי לדווח על חשדות להפרות חוק, קוד האתיקה וההתנהגות העסקית של Oracle או מדיניות קשורה, וכדי לעקוב אחר חקירה או דוח.

Oracle התקשרה עם ספק צד שלישי, חברת NAVEX ("EthicsPoint"), כדי לנהל את קו התמיכה שלה ליושרה, המאפשר לנו לספק לעובדים שלנו גישה של 24 שעות ביממה לכלי מאובטח, ואם יתבקש, הגשת דוחות אנונימיים היכן שמותר על פי החוק המקומי. אתר האינטרנט של קו התמיכה ליושרה מתארח בשרתים של EthicsPoint ומספרי הטלפון מופעלים על ידי EthicsPoint.

חזרה להתחלה

מה קורה כשאני מתקשר לקו התמיכה ליושרה של Oracle?

כאשר אתה מתקשר לקו התמיכה ליושרה, (CCIS) מומחה במרכז השיחות של EthicsPoint יענה לשאלתך או יקבל את הדיווח שלך ויבקש ממך לספק מידע מפורט. אתה יכול לבחור להישאר אנונימי כשאתה מדבר עם CCIS אם אינך מגיש דוח ממדינה, כגון פורטוגל, האוסר על דיווח אנונימי; עם זאת, פעולה זו עלולה לפגוע ביכולתנו להגיב כראוי לשאלתך או לחקור את העניין. עליך להיות מוכן, אם תרצה, לספק את השמות של העדים והקרבנות הפוטנציאליים של כל התנהגות לא אתית לכאורה כדי להגדיל את ההצלחה של חקירת התלונה שלך. בעוד שפניות ודוחות עשויים להיות מוגשים באופן אנונימי ברוב המקרים, איננו יכולים להבטיח סודיות או אנונימיות מכיוון שאופי הנושא ו/או פרטי המקרה הקשורים אליו עשויים לחשוף את זהותם של המעורבים. עם זאת, ייעשה כל מאמץ לשמור על רמה גבוהה של דיסקרטיות בתגובה לפניות ודוחות המוגשים באמצעות קו התמיכה ליושרה של Oracle

ה-CCIS יתעד את החקירה או הדיווח שלך בשרת EthicsPoint ויהפוך אותו לזמין למשרד הציות והאתיקה של Oracle, בהובלת הפקיד הגלובלי הראשי לנושאי הציות והאתיקה. המומחה במרכז השיחות (CCIS) לא יכול לעוץ לך עצה או לפתור את הבעיה שלך בטלפון. אם המקרה שלך דחוף, היא/הוא י/תספק לך מידע כיצד ליצור קשר עם משרד הציות והאתיקה ישירות כדי לאפשר לך לקבל סיוע מיידי.

ה- CCIS יספק לך מפתח דוח וסיסמה, כך שתוכל לעקוב אחר השאלה שלך או הדוח שלך באופן מקוון או בטלפון. אנא בדוק שוב עם קו התמיכה ליושרה של Oracle מעת לעת כדי:

  • לבדוק את הדיוק של הדו"ח;
  • לאשר את אישור הדו"ח;
  • לגלות אם דרוש מידע נוסף כדי לעבד את השאלה/החשש שלך; ו-
  • לקבוע את מצב החקירה.

מעקב מתמשך על מקרה הוא חשוב במיוחד בדו"חות המוגשים אנונימית כך שאין באפשרותנו ליצור קשר איתך אם זיהית את עצמך בשמך, משרד הציות לרגולציה ואתיקה או מומחה ייעודי לנושא המדובר יצרו איתך קשר ישירות כדי לדון בחששך ולשאול כל שאלה נוספת שייתכן שתתעורר. שים לב שכל תקשורת קו התמיכה ליושרה של Oracle מטופלת באותה רמת דיסקרטיות כמו הדוח הראשוני.

חזרה להתחלה

האם יש דרכים נוספות לדווח על כך, לשאול שאלה או לבקש הכשרה?

ישנן דרכים רבות שבהן תוכל להגיש דוח, לשאול שאלה הקשורה לציות או לאתיקה או לחפש הכשרה:

  • המנהל הישיר שלך
  • מחלקת משאבי אנוש של Oracle
  • חבר בצוות המשפטי
  • הפקיד הממונה על הציות והאתיקה האזורי שלך
  • הפקיד הראשי הממונה על הציות והאתיקה
  • נציג העובדים שלך (היכן שרלוונטי)
  • קו התמיכה ליושרה של Oracle
  • אתה יכול לשלוח התכתבות ל- Oracle America, Inc., 500 Oracle Parkway, 7th Floor, Redwood City, CA, 94065, Attention: Executive Vice President and General Counsel

עבור אנשים במדינות האיחוד האירופי, שוויץ ונורווגיה, קו התמיכה ליושרה של Oracle מאפשר לך לדווח רק על האשמות של אי סדרים בבנקאות, כספים, חשבונאות או ביקורת, שוחד, החזרים או שחיתות אחרת. אם החשש שלך מתייחס לבעיית אתיקה או ציות אחרת, אנו מזמינים אותך לדווח אותו ישירות דרך הפקיד האזורי של EMEA לענייני ציות ואתיקה או דרך ערוצי הדיווח המבוססים האחרים המפורטים לעיל.

חזרה להתחלה

כיצד Oracle חוקרת את החששות?

Oracle מחויבת לקיים תהליך חקירות פנימי המתמקד באמינות, דיוק, הגינות וכבוד לכל הצדדים המעורבים. פקיד הציות והאתיקה האזורי שלך אחראי לטיפול בהתנהלות עסקית ובחששות אתיים, כולל הכוונת החקירה של טענות להתנהגות בלתי הולמת. החקירות מתבצעות בהתאם לחוקים החלים ולמדיניות Oracle.

במידה המותרת על פי החוק החל, ובמידת הצורך, שיטות החקירה עשויות לכלול ראיונות עם הצדדים והעדים, סקירה של רשומות פיננסיות, אלקטרוניות ואחרות רלוונטיות, סקירות של מידע זמין לציבור וניטור ו/או ניתוח של מחשבים, מערכות, משרדים ומשאבים אחרים.

Oracle מתייחסת לכל הדיווחים על התנהגות בלתי הולמת לכאורה בסודיות ורק אותם אנשים עם צורך לדעת מיודעים ומעורבים בחקירה. רק אנשי צוות מורשים, כגון צוות ניהול הציות והאתיקה, רשאים ליזום חקירה פנימית הקשורה להפרת קוד. כל הדיווחים על התנהגות בלתי הולמת ורשומות החקירה הקשורות אליהם מטופלים בהתאם ל מדיניות הפרטיות הפנימית של Oracle ו מדיניות הגנת המידע של Oracle.

להאשמות לא מבוססות לא תהיה כל השפעה על עובד המואשם במעשים פסולים, ונקמה לא תסבול נגד כל עובד שידווח על חשש בתום לב או ישתף פעולה עם חקירת ציות. בחקירות שבהן אירעה התנהגות בלתי הולמת, היישום של פעולות משמעתיות ומתקנות מבוסס על ההתנהלות שנקבעה בתהליך החקירה. בנוסף, Oracle עשויה לדווח על הפרות אזרחיות או פליליות לרשויות הרלוונטיות.

חזרה להתחלה

האם האנשים הנכונים יראו את החשש שלי?

כל הבירורים והדוחות נבדקים תחילה על ידי חבר בצוות הציות והאתיקה ומופנים למומחים או חוקרים אחרים לפי הצורך. האנשים שרואים את השאלה או הדוח שלך עשויים לכלול חברים ב- Oracle Legal, משאבי אנוש, הערכה עסקית & ביקורת, כספים, אבטחת מידע גלובלית ו/או ניהול, כמו גם חברים בארגון הציות והאתיקה ומשאבים חיצוניים כגון יועצים חיצוניים, רואי חשבון, ספקי זיהוי פלילי, ו/או צוות טכני ב-EthicsPoint. אנשים אלה עשויים להיות ממוקמים בארצות הברית או במדינה אחרת. בנוסף, כל המידע שתספק עשוי להיות מאוחסן בנפרד על ידי האנשים שתוארו לעיל.

חזרה להתחלה

לאן הולכות השאלות והדוחות שלי? למי יש גישה אליהם?

דוחות קו התמיכה של Oracle בנושא ציות מאוחסנים ישירות בשרתים מאובטחים של EthicsPoint כדי לשמור על אבטחת הנתונים. EthicsPoint מעמידה דוחות אלה לרשות משרד הציות והאתיקה של Oracle, המופקד על הערכת המצבים המתוארים, מענה לשאלות ופיקוח על כל חקירה.

חזרה להתחלה

האם אתמודד עם נקמה על כך שדיווחתי על חשש דרך קו התמיכה ליושרה של Oracle?

ל-Oracle יש אפס סובלנות לנקמה. למעשה, נקמה היא הפרה של קוד האתיקה וההתנהגות העסקית של Oracle. התנכלות עלולה לגרור נקיטת צעדים משמעתיים נגד צד נקם, לרבות פיטורין. אם אתה מרגיש שהתעללו בך משום שהעלית חשש בתום לב, אנא הבא את המצב לידיעת משאבי אנוש או חבר בארגון הציות והאתיקה כדי שניתן יהיה לחקור אותו כראוי ולטפל בו.

חזרה להתחלה

האם אשמע על התקדמות או תוצאה של חקירה?

כדי להגן על פרטיותם של כל הנוגעים בדבר, Oracle בדרך כלל אינה יכולה לדון בפרטי החקירות אלא עם ההנהלה האחראית על העסק המושפע, משאבי אנוש וכל עובד המושפע ישירות מפעולה משמעתית או מתקנת. עם זאת, אם תדווח לקו התמיכה ליושרה של Oracle - אפילו באופן אנונימי - יסופקו לך מפתח דוח ייחודי וסיסמה. אנו קוראים לך ליצור קשר עם מוקד התמיכה בטלפון או באינטרנט כדי לקבל עדכונים או לספק מידע נוסף שעשוי להיות נחוץ לחקירה נאותה של דאגתך.

חזרה להתחלה

מה אם אני לא מרגיש שהדאגה שלי טופלה כראוי? מה ניתן לעשות?

אם אתה מאמין שהחקירה או הדו"ח שלך לא טופלו כראוי, אתה יכול להסלים את הדאגה שלך ישירות ל-Greg Vamos, סגן נשיא בכיר וקצין ציות ואתיקה ראשי, על ידי שליחת דוא"ל greg.vamos@oracle.com.

חזרה להתחלה

האם קו התמיכה ליושרה של Oracle אנונימי או שהחברה יכולה לעקוב אחר השיחה או הדוח המקוון שלי?

למרות שבדרך כלל קל יותר לנהל חקירה יעילה אם אתה מזדהה, בכל המדינות למעט פורטוגל, אתה יכול לבחור להישאר אנונימי. אנא היה סמוך ובטוח שאם תדווח על דאגתך באופן אנונימי, אין דרך ל-Oracle לעקוב אחר השיחה שלך. EthicsPoint, הספק החיצוני שמנהל את המערכת, אינו משתמש במזהה מתקשר ואינו מקליט את השיחות. הדיווחים הנעשים באתר האמטרנט יעברו דרך פורטל אינטרנט מאובטח, שאינו עוקב אחר שמות המסך של המשתמשים ואינו מציג אותם. בנוסף, EthicsPoint מסירה כתובות אינטרנט כדי להקפיד על האנונימיות במערכת EthicsPoint.

מערכת EthicsPoint נועדה להגן על האנונימיות שלך.  עם זאת, אם ברצונך להישאר בעילום שם, עליך להבטיח – כגורם המדווח – שתוכן הדוח לא יחשוף את זהותך.

חזרה להתחלה

מה עלי לעשות אם איבדתי את מספר הדוח או את הסיסמה שלי؟

כדי לשמור על אבטחת הנתונים שלך, הגישה לדוח שלך ולכל תקשורת נוספת מבוקרת בקפידה. לכן, אם תאבד את מפתח הדוח או את הסיסמה שלך, עליך להגיש דוח חדש כדי לקבל עדכונים או לספק מידע נוסף בקשר לדוח הראשוני. עליך להזכיר בדו"ח החדש שהמקרה הזה קשור לדוח קודם.

חזרה להתחלה

אם אעלה חשש, האם המנהל או העמיתים שלי לעבודה יגלו שיצרתי קשר עם קו התמיכה ליושרה של Oracle?

אם הדוח שלך הוא אנונימי או לא, איננו יכולים להבטיח סודיות או אנונימיות מכיוון שאופי הנושא ו/או פרטי המקרה הקשורים אליו עשויים לחשוף את זהותם של המעורבים. עם זאת, מערכת קו התמיכה ליושרה של Oracle והפצת הדוחות מתוכננים כך שהגורמים המעורבים לא יקבלו על כך כל עדכון ולא יקבלו גישה לדוחות. בנוסף, ייעשה כל מאמץ לשמור על רמה גבוהה של דיסקרטיות בתגובה לפניות ודוחות החקירה המוגשים באמצעות קו התמיכה ליושרה של Oracle שים לב גם של-Oracle יש אפס סובלנות לנקמה כאשר הועלה חשש בתום לב. התנכלות עלולה לגרור נקיטת צעדים משמעתיים נגד הצד הנקם, לרבות פיטורין.

חזרה להתחלה

אם הבוס שלי או מנהלים אחרים מעורבים בהפרה שאני מדווח עליה, האם הם יידעו שדיווחתי עליהם?

אם הדוח שלך הוא אנונימי או לא, איננו יכולים להבטיח סודיות או אנונימיות מכיוון שאופי הנושא ו/או פרטי המקרה הקשורים אליו עשויים לחשוף את זהותם של המעורבים. עם זאת, מערכת קו התמיכה ליושרה של Oracle והפצת הדוחות מתוכננים כך שהגורמים המעורבים לא יקבלו על כך כל עדכון ולא יקבלו גישה לדוחות. בנוסף, ייעשה כל מאמץ לשמור על רמה גבוהה של דיסקרטיות בתגובה לפניות ודוחות החקירה המוגשים באמצעות קו התמיכה ליושרה של Oracle שים לב גם של-Oracle יש אפס סובלנות לנקמה כאשר הועלה חשש בתום לב. התנכלות עלולה לגרור נקיטת צעדים משמעתיים נגד הצד הנקם, לרבות פיטורין.

חזרה להתחלה

האם יש משאבים זמינים המסייעים בתרגומים אם אני דובר או כותב שפה שאינה אנגלית?

בין אם פנייה או דוח מוגשים לקו התמיכה ליושרה של Oracle באמצעות הטלפון או באינטרנט, ישנם משאבי תרגום זמינים לסיוע בפניות או בדוחות שנעשו בשפות שאינן אנגלית. אם אתה מתקשר בטלפון, הכתב חייב להיות מסוגל לדבר את שם השפה המועדפת עליו באנגלית למפעיל קו התמיכה ליושרה של Oracle. המפעיל יכנס במתרגם שיסייע לאחר מכן בלכידת הפנייה או הדו"ח.

אם פנייה או דו"ח נעשים באופן מקוון בשפה שאינה אנגלית, הם יתורגמו לאנגלית לטיפול על ידי משרד הציות והאתיקה. כל התכתבות עתידית בינך לבין משרד הציות והאתיקה תתורגם לפי הצורך.

חזרה להתחלה